بانک کشاورزی

تاریخ: 21 خرداد 1391

دکتر طالبی در سومین جشنواره مشتریان:مشتریان رکن اصلی بانک کشاورزی هستند

سومین جشنواره مشتریان و هفتاد ونهمین سالگرد تأسیس بانک کشاورزی روز یک شنبه 21 خرداد ماه در تهران برگزار شد و طی آن مشتریان  وکارکنان مشتری مدار منتخب کشوری واستانی بانک کشاورزی و همچنین بازنشستگان منتخب سال 90 معرفی شدند و از آنان قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک طی سخنانی مأموریت مهم بانک کشاورزی را خدمت رسانی به خیل عظیم کشاورزان و توسعه این بخش دانست و افزود: در تمام پیشرفت هایی که در عرصه کشاورزی انجام شده است نام بانک کشاورزی دیده می شود و این بانک از نظر هویت بانکی چهره ای درخشان دارد.
وی گفت: بانک کشاورزی یک بانک تخصصی پیشرفته در ارائه خدمات الکترونیک است و با 1970 شعبه گستره خوبی از کشور را پوشش می دهد . همچنین در عرصه بانکداری بین الملل به عنوان یک بانک معتبر مطرح است که مورد توجه بانک های خارجی است.
دکتر طالبی موفقیت های به دست آمده را مرهون زحمات همکاران و وفاداری مشتریان دانست و گفت: مشتریان رکن اصلی بانک هستند و با وفاداری خود به کارکنان بانک روحیه می دهند. وی افزایش بهره وری برای مشتریان را از ماموریت های اصلی بانک بیان کرد و افزود: با تغییر ساختار و ایجاد حوزه مشتریان ویژه سعی شده است محور تمامی فعالیت ها ،مشتری باشد .وی به طراحی سامانه مرآت و همچنین برون سپاری اعتبارات خرد اشاره کرد و آن ها را از برنامه هایی دانست که برای مشری مداری در بانک انجام شده است.
وی گفت: کارکنان بانک کشاورزی در تلاشند جدیدترین،بهترین و پیشرفته ترین خدمات را برای دستیابی به اهداف بخش کشاورزی به همه مردم ارائه دهند و همانطوری که خدمات کشاورزان از گستردگی فراوانی برخوردار است ، بانک کشاورزی نیز این قابلیت را دارد خدمات بانکی را با گستره ،وسعت و تنوع زیادی ارائه دهد.
بر اساس این گزارش؛ ارائه گزارش جشنواره توسط مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی بانک کشاورزی، رونمایی از کتاب "تاریخ شفاهی بانک"،اهدای لوح و تندیس جشنواره و جوایز نفیس به مشتریان و همکاران مشتری مدار و اجرای برنامه فرهنگی هنری از دیگر برنامه های این مراسم بود و درپایان ، ساختمان جدید شعبه مرکزی به طور رسمی افتتاح شد.